söndag 10 maj 2009

Ny hall

Dags för ett inlägg kanske,. Jag har faktiskt en del att visa men det blir aldrig tid för att skriva i bloggen. Jag ska försöka skärpa mig nu under våren och sommaren när jag får lite mer ledigt.
Nedan visar jag en söt groda som jag köpte för ett tag sedan på Noll54 i Karlstad.


Sedan har vi tapetserat om i hallen på övre plan. Jag är väldigt nöjd med tapeten.
Tyvärr hade jag lite brått med att fota så alla delar hann inte på plats se hålet på väggen.

Min Hemnesbyrå på plats. Den är verkligen en av mina favoriter härhemma.
Den slukar hur mycket som helst.

Så här ser det ut neråt trappen.
Ska nog sätta upp en gardin här men vet inte hur den ska se ut än.


Trappen skulle jag ju gärna ha vit men det blev inget denna gången.
SKulle behöva lite tips på fler saker till hallen, accentfärg, tavlor. Kom gärna med ideér.
Ha en bra vecka!
Eva

14 kommentarer:

  1. Hi, it's a very great blog.
    I could tell how much efforts you've taken on it.
    Keep doing!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Ser jättebra ut...men det ser ut som gult men visst är det vita tapeter med lite glans inslag........

    Nu ska vi se om du lovar att göra ett inlägg lite oftare.........

    MiaMaria

    SvaraRadera
  3. gillar oxå dina tapeter!!! och vilken söt groda du köpt *hihi*

    ha en bra helg/ kram junhe

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Men ser inget inlägg om dina vackra stolar...ut och fota dem......

    HA´en bra vecka!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  5. Hallojs!!! Ville bara kika in o säga hej...var längesen nu!!!Kramar mamma millan

    SvaraRadera
  6. Hejj stora du! *hihi*

    TAAACK för du kommentar hos mig!
    förlåt att det tar sån lång tid att svara..Men jag svarar ialla fall jag känner mig på något sett tvingad att svara för att alla är så snälla mot en och få kan man ju inte bara strunta i dom :)
    men för att vara helt ärlig så läser jag inte alltid texten på bilderna , och det gjorde jag inte denna gången men vilken gullig hund på en av bilderna...Är det din?

    kram
    Amanda

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Den kostar ca 115-125 finns tre olika sorter....en som är finare än min....men den fanns inte där jag köpte den.........

    SvaraRadera
  8. halloj..bara tittar in lite ..tack för hälsningen...hopas du snart är åter!!

    Millan ♥

    SvaraRadera
  9. Hej.
    Hittade din blogg via StyleRoom och kikade in. Vilken underbar hall!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Hej Moster!
    Nu har jag en blogg...Välkommen!
    Kram Ellen

    SvaraRadera
  11. inga hemlisar på bloggen

    SvaraRadera
  12. ellen säger...
    du får komma hit...

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Hoppas att du njuter av din ledighet,,,,,när börjar du jobba.......MiaMaria

    SvaraRadera